23 Ağustos 2011 Salı

İlk Saç Traş Sonrası

İLK SAÇ TRAŞI SONRASI
Saçlarım büyüdü tarş olama zamanım gelmişti. Berberim Ramazan Cihanı aradım.Oda il özel idaresinde fethiyede işe başlamış ve abi hafta sonu olur dedi.İftarı yaptıktan sonra eve geldi.dışarıda ışığın altında oturduk sandalyeye ilk sözü" abi mükemmel saçların çıkmış ve çok güzel duruyor " oldu.sevindim.
Fidanım (anam) ve kiracımız sebahat teyze iyi ki saç ektirmişsin "çok güzel oldu" diyorlardı.ara sıra.
Ekici arkadaşların ellerine sağlık; serkan ve kardeşine başarılar diliyorum.







İLK TRAŞTAN İKİ HAFTA SONRASI
Ramazan Bayramında bir çok kimsenin dikkatini çekti. Ve bir kez daha iyi  ki ektirmişim dedim.Ortacadan komşularından birinde aynı problem varmış ve psikolojisi bozulmuş kişinin.Yol gösterme olarak yardımcı olabililrim dedim. gelecekmiş.
çevrede bilinen, gizlemeden kendini ortaya koyan biri kişi olarak; herkesin sorularını, yaşadıklarımı anlatarak kendilerini aydınlatıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder